Sextiosju spänn.....!

Känn på den. Det var vad jag betalade för en kopp Starbucks kaffe på Köpenhamns flygplats i Söndags....?! Den svenska tjejen i kassan smålog lite när jag upprepade min beställning. Nej, jag beställde inte tre koppar kaffe utan en, capice. Då fäller hon den förväntade kommentaren, "Varför tror du jag jobbar här och åker till sverige och dricker mitt kaffe?!" Smart brud.

Annars är det alltid lika trevligt att vara i köpenhamn. Ett par dagar tillsammans med min förstfödde, Lewi. Ströget och julpyntat Tivoli på agendan. Träffade även några sköna människor som funderar på att starta en Alpha kurs i köpenhamn och bli en del av Every Nation. Spännande och följa deras "resa".

Ja ja, nu tar jag alltså nya tag med min katastrofalt sega blogg. Vill så gärna hinna med allt man påbörjar men ibland inser man sina begränsningar. Jag ska dessutom fixa en ny blogg till min kära fru. Håll ögonen öppna efter den.

Livet, dé é nåt dé

//M


RSS 2.0