LIVET!?

Hade bokat träff med en god vän till kl tio idag på förmiddagen. Fick ett sms ifrån hans fd fru kl 02.00 i morse där hon skriver att min vän dött kl tio i går kväll.............!?

Min familj tänker på och ber till Gud för hans barn, fd fru, släktingar och alla vänner som inte fattar någonting. Hur kommer det sig att en ung man i sina bästa år (38) helt plötsligt bara går och dör?

Visst, han fick cancer i våras och har blivit svagare för varje vecka, men ändå! Det känns bara fel!

En sak vet jag säkert. Det var inte Guds vilja att han dog. Låt ingen tuta i dig detta, alldrig, någonsin!

Livet............dé é nåt dé

//M


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men då måste jag tyvärr, mitt i allt, ändå fråga...

Jag förstår att det inte är guds vilja. Men kommer det sig att han tillåter att det händer? Eller när barn dör? Om det finns en gud så skulle väl ha ta hand om oss??

2008-11-07 @ 17:58:05
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Håller med kicki, om de finns en gud, var håller han hus? han verkar ju inte göra så mycke.. hur kan du då vara så säker på att han "finns"?

2008-12-09 @ 01:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0